Zpět
P.Košťan, O. Šuleř

Firemní strategie: plánování a realizace

O knize

Strategické plánování je jedním z nejdůležitějších úkolů managementu. Většina manažerů řeší především každodenní provozní problémy a působí tak spíše na operativní nebo taktické úrovni implementace strategie než v procesu formulování strategie. V této knize se klade důraz na proces stanovení, vyhodnocení a adaptování dlouhodobých strategických cílů a zároveň na rozhodnutí, která vedou k jejich dosažení.
250,-
+ poštovné a balné
Objednat
Firemní strategie: plánování a realizace
Oldřich Šuléř - portrét

Oldřich Šuleř (*1957) se po roce 1989 stal personálním manažerem a absolvoval studijní pobyty v Japonsku, USA a Velké Británii. Po krátkém působení u švýcarské vzdělávací nadace pracoval pro americkou poradenskou firmu jako konzultant a trenér managementu. Teorii řízení a rozvoji manažerských dovedností se věnoval bezmála 30 let. V rámci poradenské firmy Šuleř Transform a Školy manažerského rozvoje, jejíž je spoluzakladatelem, působil jako konzultant a lektor managementu v několika stovkách českých, slovenských i zahraničních firem. Externě přednášel personální management na FF UP Olomouc a moderní a soudobý management na EkF VŠB Ostrava. Své zkušenosti využil ve více než deseti odborných publikacích zaměřených vedle jednotlivých fází řízení a hlavních oblastí managementu zejména na manažerské techniky, strategické řízení a rozvoj manažerských dovedností.